What is JotForm?
JotForm is a free online form builder which helps you create online forms without writing a single line of code. No sign-up required.

  • Profile Image

    Why am I being charges when I cancelled my account!?

    Asked by Belissa navarro on November 18, 2013 at 06:11 AM
    I cancelled this account a few months back, maybe there's a way you could see when I asked you guys and I got a reply saying it was cancelled. I just checked my PayPal and I have been charged for the months of September October and now November. I need you guys to check exactly when I cancelled which I believe was in September and refund me all that money because I have no use for the forms anymore. Please also cancel my free account.Thanks
    cancelled my account check checked thanks
  • Profile Image
    JotForm Support

    Answered by Welvin on November 18, 2013 at 09:23 AM

    Hi Bellisa,

    Apologize if this caused you any troubles and inconveniences. I've found your thread requesting the cancellation, and can confirm that you are still being charged after the following months. I'm not so sure what was the process made by my former colleague about your request. 

    Please cancel the subscription from your Paypal Account by following this steps:

    1. Log in to your PayPal account

    2. Click Profile near the top of the page

    3. Select My money

    4. In the 'My pre-approved payments' section, click Update

    5. Find and select Jotform from the list of the merchant whose agreement you want to cancel and click Cancel

    6. Click Cancel Profile to confirm your request

     

    Thanks

  • Profile Image
    JotForm Support

    Answered by Welvin on November 18, 2013 at 09:25 AM

    I'm sorry. I forgot to mentioned that I have requested the refunds for the said charges. Just one thing I can't promise is the refunds beyond our 30 days money back guarantee. Our manager will evaluate this further.

    Thanks

  • Profile Image
    JotForm Support Manager

    Answered by Jeanette on November 24, 2013 at 06:27 PM

    First of all, please accept my sincere apologies for the inefficiency shown by a former supporter on regards to this unattended request you did back in July 22

    I've processed the refund for Oct and Nov charges for a total of $19.90 , since Paypal will not allow me go beyond 60 days.

    We still owe you the charges performed on your Paypal account for August and September. Let me make a special request of a total $19.90 to be sent to you. I am not promising anything, but I'l raise this to my higher ups