Why are all of my forms disabled?

  • Profile Image
    Paul Toren 
    Asked on March 02, 2017 at 12:26 PM

    All of my forms have been disabled. Tried to re-enable and disable but its not working. These are internal forms so there is nothing regarding phishing or scamming. Please assist.

  • Profile Image
    AIDAN
    Answered on March 02, 2017 at 02:47 PM

    Hi Paul, thank you for contacting us.

    Upon inspection of your account, I found that it got autosuspended because your form ID 70575381773161 named "Clone of New user Application Form" collects passwords, in violation of our terms of use.

    Please see our terms of use, especially sections "Phishing" and "Collecting Sensitive Information" here: https://www.jotform.com/help/8-Terms-of-Use

    If you need further assistance please let us know. We will be happy to help. Thank you.

  • Profile Image
    Paul 
    Answered on March 02, 2017 at 02:51 PM

    Ah, I guess that makes sense. I am the IT director for my company and these were made as internal documents between HR and IT for new user creation which includes password and login creation. If I delete that one in particular can you unlock the rest of my forms? 

  • Profile Image
    Jeanette
    Answered on March 02, 2017 at 03:41 PM

    Yes, it is required to delete the form even from the Trash folder. Account is back to active.