Delete Account

  • Profile Image
    garciablancos
    Asked on April 30, 2017 at 05:36 PM

    Dear Sirs:

    We have had a bad experience working witht your tool (issue with response email not solved by your support service) and we have decided to delete our account and block further payments of our Bronze Account.

    Best regards. 

    Santi Garcia

    Asociación Española contra la Meningitis

    sgarcia@contralameningitis.org

  • Profile Image
    BDAVID
    Answered on April 30, 2017 at 06:37 PM

    We apologize for the inconvenience. I see you have already cancelled your subscription. So, no more payments will be made. Your account has been deleted now as per your request.

  • Profile Image
    BDAVID
    Answered on April 30, 2017 at 06:45 PM

    Also, I have forwarded a refund request to our billing team. So, your last payment will be refunded within 5 to 7 business days.