50% Annual plan was charged at regular price?

  • Profile Image
    rosshelton
    Asked on December 06, 2017 at 10:15 PM

    I received an email about half priced annual plans. When I purchased and annual plan it was not half. I was billed for the regular price?

  • Profile Image
    Nik_C
    Answered on December 07, 2017 at 02:13 AM

    We're sorry for this inconvenience.

    I see you switched from Bronze monthly to Bronze yearly and only your unused time from monthly subscription was deducted from yearly purchase.

    So, we can refund the remaining charge and you can purchase the regular discounted plan again.

    Let us know if that works.

    Thank you!

  • Profile Image
    rosshelton
    Answered on December 07, 2017 at 10:54 AM

    Can you just credit my account the difference so I don't have to re-signup?

  • Profile Image
    Mike_G
    Answered on December 07, 2017 at 12:33 PM

    Please accept our apologies. The reason why your account was not granted of the Bronze Yearly discount initially is that you are already in the Bronze tier. The discount is intended for the accounts that will be switching to a higher tier. In your case, it should be from Bronze to Silver.

    Nevertheless, as you have requested, I have requested a refund of $76.00 for your account and it will be processed within 5 to 10 business days. (That's $190 - $114 = $76)

    Please be noted that the End Of Year Sale is a one time offer only and your account will be charged at a regular rate when the plan subscription renews.

    If you have other questions or concerns, please feel free to contact us again anytime.