Why is our subscription keeps getting refunded?

  • Profile Image
    ndhaap
    Asked on February 13, 2018 at 08:08 PM

    I am concerned because I have two refund charges from JotForm and today someone tried to submit a form on our site and she couldn't submit correctly.  Can someone please contact me?


    Thank you,

    Kristina Higgins

    nwdsap@gmail.com

  • Profile Image
    Kiran
    Answered on February 13, 2018 at 10:07 PM

    I have checked your account and see that it is currently holding Bronze yearly subscription. It looks like that you have updated the credit card information which has created a duplicate subscription. So, we have cancelled one of the subscriptions and processed a refund. I see that a note has already been sent to your email ndhaap@gmail.com by our colleague. The account is active and good in standing. 

    Please let us know the issue with the form so that we can take a look and assist you further. It would be helpful if you can provide us with the link to the web page where the form is embedded.

    Thank you!