subscription charged twice

  • Profile Image
    GalwayETSS
    Asked on December 14, 2020 at 05:34 AM
    We are being charged twice per month, why is this, we have been charged twice in October and twice in November, can you please credit as we should onl


  • Profile Image
    Richie_P
    Answered on December 14, 2020 at 06:53 AM

    We do apologize for the inconvenience.

    I am able to view the duplicate submission in your account and here are the invoices ID of the duplicate payments.

    INT201013-4142-26158INT201113-6998-79355BINT201213-8833-33440B

    I have processed the refund for the 3 invoice and cancelled the duplicate subscription.

    If you need further assistance, let us know.