Please cancel my account and refund my payment

  • Profile Image
    dianamascari
    Asked on June 29, 2021 at 05:53 PM

    Dear Customer Service Rep:

    When I signed up for Jotform annual plan, I was told that you had a 30 day money back guarantee. After working with Jotform almost every day, I know that it is not the proct for my needs.

    Please refund my $174 payment to my credit card ASAP.

    Thank you very much for your assistance.

    ‘Diana MASCARI

  • Profile Image
    Jessica_H
    Answered on June 30, 2021 at 01:09 AM

    Hi Diana, thank you for reaching us.

    As per request, I have canceled your current subscription, downgrade your account to free, and issue a refund. Kindly allow 5-7 business days for it to be reflected back on your account.

    Let us know if you require other assistance.