Why was my account upgraded without my authorization?

  • Profile Image
    stevenmurphyphoto
    Asked on February 11, 2016 at 01:31 AM

    I don't know how this happened or how it went unnoticed by me for so long, but my account was upgraded to a paid account back in June of 2015. I have made 8 payments to your company in the amount of $9.95 each month. I have deactivated my subscription. Now I would like to see what we can do about refunding the charges. I don't want to file a claim with paypal. Please let me know what you can do.

     

    Thanks

  • Profile Image
    Welvin
    Answered on February 11, 2016 at 08:37 AM

    We're sorry to hear that. But a monthly payment receipt is sent to you by Paypal so I'm not sure why you didn't notice the charges.

    We can possibly send the refund for the last three months and I have just requested this to our billing team. They should let you know here as soon as the refunds are made. 

  • Profile Image
    Jeanette
    Answered on February 14, 2016 at 11:29 AM

    Paypal will only allow us to refund up to 60 days backwards. Therefore a total amount of $19.90 have been granted.