I need to communicate urgently with some one about our account being downgraded

  • Profile Image
    cairns
    Asked on October 21, 2020 at 09:50 PM

    We have received a refund and our account has been down graded to a free account. this was not authorized by us and we are at risk of reaching our maximum quota.


    This needs to be remedied urgently


    thanks


    Bill Cairns

  • Profile Image
    jherwin
    Answered on October 22, 2020 at 02:57 AM

    We are sorry for the inconvenience this may have caused. I reviewed your account and your previous subscription was canceled and partially refunded. I'm not sure what's the reason for the downgrade and refund, but I'm sending this to our billing team for further review.

    I also see that you have upgraded your account and it is in good standing now.

    As soon as I receive an update about who requested the downgrade, we will inform you right away.