What is JotForm?
JotForm is a free online form builder which helps you create online forms without writing a single line of code. No sign-up required.

At JotForm, we want to make sure that you’re getting the online form builder help that you need. Our friendly customer support team is available 24/7.

We believe that if one user has a question, there could be more users who may have the same question. This is why many of our support forum threads are public and available to be searched and viewed. If you’d like help immediately, feel free to search for a similar question, or submit your question or concern.


  • Profile Image

    All My Forms are disabled . I thought I fixed the issue.. please help !

    Asked by BillionaireEvents on July 21, 2016 at 09:42 PM

    Hi my forms have been disabled. I'm sure you can see that this is a reoccurring  problem  and that I am not phishing and upholding the terms and conditions of jot form.  Last time this happened, the rep who helped me looked at my forms and said although he sees I am not phishing , due to the automation of the system , some of the "words" contained in my forms may suggest so . Since then I have changed those forms and have not had a problem ... until now ? Is there any way to see what triggered the disable this time , so I can change it ? I am about to go live on my site, and wish to avoid this problem at all costs . Thank you for your help , you guys have been very accommodating . 

     

    Just a thought ...

    is it possible the word "key" is a trigger term ? I ask because I have not changed any words in my forms since my last disable which seemed to fix the problem , EXCEPT for either adding the word key (as you can see in my forms ) or creating a space between what was previously "keyword" and now may read " Key Word" ( for example) .... is that possibly the trigger?

    My Forms all forms are disabled problem site
  • Profile Image
    JotForm Support

    Answered by beril on July 22, 2016 at 02:10 AM

    We are sorry for the inconvenience this may caused you. Your account was auto-suspended by our system. I have checked your forms and I have not found Phishing which is against our Terms of Use so I have reactivated your account. Your account might be suspended due to 'card ' word. I've whitelisted your form I hope your account won't be suspended by our system again. If you have any question or issues, please do not hesitate contacting us. We will be glad to assist you.

  • Profile Image

    Answered by BillionaireEvents on July 22, 2016 at 12:10 PM

    Thank you !