What is JotForm?
JotForm is a free online form builder which helps you create online forms without writing a single line of code. No sign-up required.

At JotForm, we want to make sure that you’re getting the online form builder help that you need. Our friendly customer support team is available 24/7.

We believe that if one user has a question, there could be more users who may have the same question. This is why many of our support forum threads are public and available to be searched and viewed. If you’d like help immediately, feel free to search for a similar question, or submit your question or concern.


  • Profile Image

    Please cancel my account and refund

    Asked by pinfor on January 07, 2017 at 06:29 AM

    Hola, 

    Deseo darme de baja en este servicio porque no puedo seguir pagando la cuota.

    Gracias

  • Profile Image
    JotForm Support

    Answered by Helen on January 07, 2017 at 09:18 AM

    Hi,

    Thank you for contacting us.

    I have requested your refund and add your refund to the PayPal Refund queue as per your request. PayPal refunds must be processed manually and may take 5-7 business days to process. This also set your account back to Free.

    If you have any questions or issue, do not hesitate to contact us. 

  • Profile Image
    JotForm Support Manager

    Answered by Jeanette on January 08, 2017 at 04:37 PM

    Hemos cancelado la subscripción, la cual tenía como fecha de renovación en Jul 7, 2017.

    Sin embargo, debido a que es mayor de 180 días días, no podemos darle ningún reembolso, ya que Paypal no lo permite en sus políticas..

  • Profile Image

    Answered by pinfor on January 09, 2017 at 02:45 AM

    Estimado Sr.
    Solicite la cancelación de la subscripción con la creencia que me reembolsarían la parte proporcional de la cuota abonada.
    Sorprendido que no sea así, les ruego que reactiven el servicio hasta la fecha de renovación 7 de Julio. No me parece correcto que me perjudiquen.
    Esperando que puedan reactivar el servicio que ya tengo abonado hasta julio, les agradezco su servicio.
    Gracias.
    Un Abrazo
    Antonio Pinfor
    © PinforTeam | Creación de Producto para el Hábitat | www.antoniopinfor.com

    Antonio Pinfor | Calle Adelfas, 1, Urbanización Zaudin, 41.930-Bormujos | W 675 327 675 | antonio@antoniopinfor.com
    Este correo electrónico y la información que contiene son
    confidenciales. Si lo ha recibido por error, infórmenos inmediatamente. No deberá copiarlo bajo ningún propósito ni revelar su contenido a un tercero. Las comunicaciones por Internet no son seguras y, por tanto, Nutrikalia™ no asume ninguna responsabilidad jurídica por el contenido de este mensaje, ya que se ha difundido en una red pública.Si sospecha que el mensaje puede haber sido interceptado o modificado, póngase en contacto con nosotros.
    ...
  • Profile Image
    JotForm Support

    Answered by Helen on January 09, 2017 at 04:12 AM

    Hi Antonio,

    I have checked your account and realized that your current plan is "BRONZE". Your plan will be kept "Bronze" until the July 8th, 2017. As you can see at your Billing page:

    Your plan will downgrade to FREE at 08.07.2017. If you want to use this plan after that cancellation at 08.07.2017, you must upgrade your account FREE to BRONZE again.

    If you have any questions or issue, feel free contact us.

  • Profile Image
    JotForm Support Manager

    Answered by Jeanette on January 09, 2017 at 12:30 PM

    Como se le explica arriba la cuenta sigue en estatus de pago, es decir en nivel Bronze, hasta Julio 8,  2017