cancelation of account

  • Profile Image
    Barbara Green 
    Asked on October 27, 2020 at 11:33 PM

    Please downgrade our account for free or please cancel our account. We are requesting a full refund, at this time. the customer service is horrible, with this company

  • Profile Image
    Vick_W
    Answered on October 28, 2020 at 04:16 AM

    Hi Barbara,

    Please accept our apologies for the inconvenience caused but your account was suspended as you or someone else requested your bank to place a dispute via Stripe due to fraudulent reasons.

    This action triggered the suspension of your account, to avoid further fraudulent charges. In order to reactivate your account or initiate your refund process, you must contact your bank to withdraw the dispute.

    Let us know if you have any other questions or concerns.

    Thanks.